Wednesday, January 25, 2012

Tension di DangaBay Cruise


Chinese New Year hari tu (Isnin 23Jan12) ingat nak lepak-lepak sambil hirup udara segar di Selat Johor dengan menaiki DangaBay Cruise kat DangaBay,tapi di sebabkan Raya Cina,cruise tidak beroperasi sehingga di beritahu kelak.Ber ia-ia la aku,Ziela,Ny,Mijot & anak-anaknya terhegeh-hegeh bergegas lepas Margrib untuk ke sana.Tapi sesudah sampainya kami di sana,cruise tak jalan.Hampeh betul.

 Untuk menghilangkan rasa hampa,kami pun bercadang nak makan malam je.Pikir punya pikir,teringat la pulak kt Restaurant Snacks & Smoothies yang dekat Nusa Duta (along de road nak ke Bukit Indah).Dari DangaBay kami terus jalan mengunakan Lebuh Raya yang menghubungkan NusaJaya dengan Danga Bay yang baru siap tu.Dari sana aku amik exit ke Bukit Indah terus ke Nusa Duta.Haaa kalau korang nak tahu Restaurant Snack & Smoothies nie betul-betul terletak kat belakang K Monster Karaoke yang bersebelahan dengan restaurant Habib Tepi jalan tu.Inilah menu-menu yang telah kami beli malam tu.Sedap tak? Yang roti bertingkat macam Flat Larkin ini namanya Sandwich Meat (lupa lak nama penuh dia) tapi ada meat-meat la.

Macam biasa yang macam mie Goreng nie namanya spaghetti bolognese.yang kat sebelah tu pulak Chicken chop.

Dan yang kat bawah nie lak muka-muka sedih bercambur gembira yang hadir pada malam tu.


2 comments:

Anonymous said...

cedey tahap gaban lolz

stylo said...

sedih yg hepi..yippie!!

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....